Phoneless

Idag har jag mått så djävulusiskt dåligt att Patrick Swayze skulle framstå som piggare än en mört på efedrin. Till råga på allt åt Mälaren upp min lur. Helt sjukt hungrig pöl det där. PC gjorde fina lagningsförsök, dock utan annat resultat än lite rökutveckling och en lukt som får mina tankar att vandra flera jordsnurr tillbaka till Ockelbo, innefattande en adventsstake och Muddrarns kroppsbehåring.

Nu ska jag fundera på omkramandet av avtryckarens vara eller icke vara.

//Johansomfan

Ps. Sie Germanys kantspringare Bastian Schweinsteiger har ett utseende jag inte önskar min värsta fiende.

Kommentarer
Postat av: Calle

Bastians lugg e fan läskig

2008-06-08 @ 23:03:31
Postat av: Muddrarn

De där vet jag ingenting om!!

2008-06-09 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback