Känslor

Emely som jag och Johan bor med verkar ha en speciell smak när det kommer till karlar.
Varje kväll vid 22:00 tiden skiner hon upp som en lite sol, för hon vet att då börjar AFV på norska televisionen. AFV - Americas Funniest Videos, leds av en man, som enligt Emely är det vackraste som gått runt i en tvstudio.

Jag presenterar Emelys crush nr1.

Tom Bergeron.



Tom är en silverräv.
En sån där mogen och härlig man, som med sin erfarenhet och humor får damerna på fall.
Han fällde Emely hårt och nu sitter hon här i soffan och bara suckar när Tom drar sina strålande vitsar. Det känns lite som en tonårsförälskelse i en popstjärna, då hon gång på gång i samtal tar upp Tom.
Tom gjorde si, Tom gjorde så.

Jag och Johan suckar, vet att det snart kommer en dag då hon inser att det är en fantasiförälskelse. Att det nog antagligen aldrig kommer bli hon och Tom.
Jag bävar för dagen.

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

Vem är den där emely?

Postat av: kajsa

läskigt ju..

2008-06-24 @ 20:29:26
Postat av: Alice

Håller med Emely till 100 procent! Jag tycker Bergeron är råsexig! Så vacker, så manlig. Vill ha honom, ja med. Tyvärr är han gift med en 6 år äldre, rödhårig kvinna...

2009-02-11 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback