Känslor igen

Ja, det är dags att avslöja Emelys nästa förälskelse. För det finns många av den varan.
När hon slutat tänkt på Tom som jag presenterade här för några dagar sedan, så finns det en annan man, en riktig karl, som får Emelys kropp att skälva.
Richterskalan kan slänga sig i väggen. Här pratar vi åtrå när den är som bäst.

Denna svenska filmhunk, som enligt Wikipedia är född den 21 februari 1962, utbildade sig på teaterhögskolan i Stockholm för att sedan slå igenom i filmen Änglagård.
Han är en riktig goding, en sådan där man som kan ta hand om en, omtänksamt och ömt. Han kan viska i ditt öra;
- Jag blir glad när jag är med dig...



Jakob Eklund.
Emelys crush nr2.

Jag tror Emely har en fotkedja. En fotkedja i silver, med att litet öppningsbart hjärta på. I hjärtat har hon en liten bild. En bild på Jakob.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fan va sjuk du är. jag tror emely har en liten fotkedja... hahaah.

2008-06-29 @ 18:37:37
Postat av: Anonym

det var jag. ellen.

2008-06-29 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback