Jobb

Imorgon gör jag premiär på den norska arbetsmarknaden.
Det är lagerarbete som står på tapeten och klockan står ställd på 05:00, för att ha med lite extra tid till bussterminalen, eftersom jag ju är i Norge.
Men det känns härligt. Skönt att göra nåt annat än hänga tvätt och sparka på vår trasiga tvättmaskin.
Som Johan sa, att lilla Henrik blir imorgon stor. Självständig.

Ja, jag antar att jag kommer med en rapport om min arbetsdag imorgon. Om jag nu är vid mina sinnens fulla bruk efter en hel arbetsdag.
Jag lämnar er ikväll med en hyllning till den helt makalöst bra serien
Flight of the Conchords,
som nu turnerar runt med sitt band.
Har ni fortfarande inte sett serien så säger jag åt er på skarpen nu. Annars blir jag sur. Jävligt sur.




/Hank

Kommentarer
Postat av: Joppe

Äntligen! Grattis till jobbet!:)

2008-07-01 @ 12:03:11
Postat av: ellen

grattis hank!! hoppas din första dag på jobbet gick bra. ja, jag måste fan kolla på dom där concorderna känner jag!

2008-07-01 @ 16:09:19
Postat av: Hank

Tack Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback