En liten alvedon

Jag förstår att det är många därute som sitter med huvudbry och en känsla av ovetskap just nu.
Det har ju börjat skrivas om en helt ny karaktär här på bloggen. En karaktär vi inte presenterat så väl, utan bara låtit henne dyka upp.
Så det är väl dags för en bild på denna Emely i allafall.
Vi här även pratat lite löst om att ge henne ett eget veckoinlägg, men det kvarstår mycket diskussion och regelsättande innan hon får släppa loss här inne. Man kan ju inte låta vargen springa ur skogen utan att vallhunden lärt sig valla, som man säger.

Men här har vi henne. Ett ansikte till namnet Emely, a.k.a. BabyGotBack.



/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

SOM jag har undrat vem den här Emely är. Nu vet jag hur hon ser ut men ni måste stilla min nyfikenhet på fler sätt för jag undrar hur det kom sig att ni hamnade i denna kvinnas hem.

Förresten är hon snyggare på fracebook, mig lurar ni inte.

Postat av: ellen

G Henke! Vadå för jobb?

2008-06-30 @ 21:54:57
Postat av: emely

fråga: är det lätt eller svårt att ljuga om någon som inte kan försvara sig? bra där!!

2008-07-02 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback