Den Stora Färden, del 2

Nu är jag tillbaka i mitt lilla rum i kungens stad och gör mig redo för att packa min kappsäck inför imorgon.
En buss ska sedan ta mig till oljemeckat Oslo imorgon och jag måste ladda rikligt med protein innan så kag står pall 8 timmar buss.
Vi gjorde ett litet gästspel i G-Town på fredagkväll, då vi hyfsat spontant åkte in för att sätta krokben på studenter. När kvällen var till ända, stod vi där utan åkdon hem och tankarna började gå mot en taxi. KW representerade och flörtade upp en mystisk bil utanför Max som gick med på att skjutsa oss ut i skogen. Han hade ingen aning om var Ockelbo låg men jag antar han tyckte det lät som en skojsig idé att skjutsa 4 dryga pojkar mitt i natten.

Jag har en liten video på färden hem. Det var en discotaxi vi fick tag på och det poppades sjuk musik hela vägen hem. Notera den långa trötta killen i baksätet som i slutet av klippet frågar efter hårdrock istället. Sen är det ju svårt att undgå Johans tokröj. Nästa inlägg blir kanske på norska. t size="1">
Original Video - More videos at TinyPic


Så här såg vår chaufför ut:


/Hank

Kommentarer
Postat av: Anders

känns inte 100% Kalle.

Postat av: Anders

Känns inte 100 procent Kalle

2008-06-15 @ 00:56:56
URL: http://scorched.blogg.se/
Postat av: Anders

oj blev en dubbel

2008-06-15 @ 00:57:45
URL: http://scorched.blogg.se/
Postat av: kajsa

tokiga pojkar..

2008-06-15 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback