Tillbaka

Så var man tillbaka i Oslo efter en weekend i Svedala.
Man skulle kunna säga att det var en fantastisk liten semestertripp för vädret var löjligt bra, jag hann med att flyga lite flygplan med Lilla B och Joppe&Limpan ställde till med ett kalas som var förbannat trevligt.

Det som var mindre trevligt var som väntat bussresan tillbaka. Klockan 22.30 avgick vår expressbuss mot Norge och vi anlände här imorse runt 06.00. Jag började jobba 07.00, behöver jag säga mer?
Jag var trött idag, gick på halvfart och lyckades tillochmed somna vid mitt lilla packbord några gånger.

Nu ska jag sova.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Snälla kan du inte blogga lite mer, har så sjuuuukt tråkigt på jobbet!!!

2008-07-29 @ 16:18:47
Postat av: Hank

haha...ska försöka gosse! Men jag packar tejphållare i kartonger hela dagen och efter det ligger jag i park. Men bloggen ska blomstra snart igen! Är 3 dött?

Postat av: Muddrarn

Yttliggare en dag på jobbet.... Ja jag har hört att tejpbranchen är lukrativ :) jo det börjar bli tröttsamt är ganska mycke dötid så man hinner ju läsa en del bloggar. Kör på Gutten så hörs vi!

2008-07-30 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback