Levande, skrikande, skrivande

Hej alla mina små och stora vänner.

Det är jag, världens sämsta bloggare. Minns ni mig. Anyway, jag minns er.

Idag är jag sjukskriven. Jag kunde inte avböja frestelsen att hänga på Hanky och Steffo på söndagssprit. Cava rätare sagt. Söndagsberusning klingar dock otroligt dålig med förmiddagsskift. Så nu sitter jag här. Illamående, trött och smutsig. Men i övrigt ganska gott allmäntillstånd, välmående och lycklig.

En liten tomhet finns dock i min svullna biaframage (orskakad av ett leverne baserat uteslutande på vitt bröd, pasta, fetaost och öl), vad ska jag göra i höst?

Medan jag funderar på det vill jag passa på att publicera ett fotografi av min minsta kompis. Henrik "jag-är-calle-schulmans-mindre-bror" Krantz. Notera att cigarettpaketet totalt tar över hans spröda underarm.

Nu ska jag bada honom. 100 kronor skulle jag få om jag bar in honom i tvättboden och tvagade hans kropp. Eftersom jag också är i behov av en kroppssanering tänkte jag slå två flugor i en smäll. Willow kan få sitta på min tunga under tiden. Borsta tänderna och tvätta sin vän är det nya svart.



//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Anders

Jaså du har hängt med talibanen!

Allt bra med er alla?

2008-07-08 @ 01:16:56
Postat av: Mathilda

hellu (:

din blogg är bäst! spana gärna in min och langa en kommentar ;)



pusspuss mathilda

Postat av: Hank

Menar du det där Mathilda?

2008-07-09 @ 17:49:35
URL: http://hanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback