Dags för förändring?

Här sitter jag och äter lite vita bönor i tomatsås. Som en liten fest skulle man kunna säga.

Jag sitter liksom här och funderar över saker och ting.
Är det dags för att fräscha upp den här gamla bloggen igen? Sommarhalvåret har ju hittills inte bjudit på några toppinlägg här på bloggen, varken från mig eller Johansomfan, så jag funderar på vad som skall ske.
Är det bara att vänta tills hösten och mörkret kommer igen, eller ska vi köra igång med en uppfräschning av det här gamla bloggskrället.
Jag tror nästan det.

Jag funderar på att bjuda in ytterligare en skribent. Jag vill att Hanky.blogg.se ska växa, sprida sig land och rike runt och ju flera som skriver desto bättre.
Den talang som kommer få inbjudan till detta, ( om nu Johan går med på detta.. ) har länge varit sugen på att fläcka ner tangenterna med sina fingrar. Avundsjukan lyste långväga när han fick se att Emely fått skriva här och jag börjar tro det är dags för honom.
En ordvrängare av rang som med talets förmåga ofta stoppar sockor i munnen på sin diskussionsmotståndare.

Ja, det tåls att tänka på det här.
Men jag känner små pustar av vinden som ändrar saker och ting här i världen. Det kanske blåser upp till storm?

/Hank

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Åååh, hoppas det är mig han tänker på!

2008-07-30 @ 21:55:51
Postat av: Sara

Hoppas det är mig han kallar för en han!

2008-07-31 @ 17:38:01
Postat av: Muddrarn

Boooring! 1h 3min till helg...o inget har man att läsa!

2008-08-01 @ 15:57:33
Postat av: Hank

Haha! Men nu har du helg gosse! Vad sker, vad sker?

Postat av: ellen

henke, jag lära också göra nåt drastiskt med min blogg. så där ful och dull kan den inte vara,. jag vill ha färger! massor! och tankar.. ska nog börja om med nya friska tag. bloggmakeover är i ropet.

2008-08-05 @ 12:18:57
URL: http://ellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback