Uttråkad

Jag har inte fungerat riktigt som jag ska eller brukar den här veckan. Är tröttare än en nyskjuten horsare trots att jag sover typ 8 timmar varje natt. Lite alerthet kan jag väl kräva av min 24 år unga kropp!?

Har ju tenta på fredag så jag har försökt pluggat lite nu. Det gick ordentligt på röven. Istället har jag haft en liten 60-70-talsrevival här på eftermiddagen. Började med att kolla klart på svt-dramaserien Upp till kamp som jag missade i höstas. Den var bra men inte så fantastisk som jag väntat mig, så nu rundar jag av med lite Nationalteatern för att få äkta feeling. Knackade på hos en random kinesgranne och frågade om vi skulle klippa en hövding men han bara: Die hippe, Die!

Rejektad av kinesen tog jag tidsmaskinen tillbaka till sajbersamhället och ansiktsbokade skiten ur mig. Kom snart in på gruppen
Relationsanarki. Dom säger: " Det många av oss kommit fram till är att vänskap, sex & kärlek ska vara fritt, och att t.ex. parförhållandet i de flesta fallen är något som bör ifrågasättas." O.s.v. blablabla

Med proggeran fräscht i sinnet kan jag bara lite trött konstatera att tiden verkar, för vissa, ha stått stilla. Snacka om att sparka in öppna dörrar. Luktar lite knullsugen ickekär singel för mig. Men gör vad ni vill. Adongivvafakk.

//Johansomfan

Ps. Otaggade tidigare inlägg är signerade undertecknad.



Kommentarer
Postat av: sara

då kan du ju flytta in hos luggen, de lever 70-tals " alla lgger med alla" grejen ju.

2008-01-09 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback