Land of the dumb, Home of the stupid

Här sitter jag mitt i natten och gottar mig i härlig amerikans kultur. På min television snurrar Ricky Lake för fullt. Kvällens program handlar om flickebarn som bara dejtar dåliga killar, eller, deras mödrar gillar inte grabbarna, så Ricky tog på sig att skaffa fram riktiga praktgentlemen åt jäntorna.
Arranged Marriages! heter avsnittet och Ricky verkar ha skummat fram en bunt riktigt härliga och ståtliga män som flickorna får välja att gå på dejt med. Efter den dejten kanske det blir en till, som sen självklart leder till giftemål och rullande i sänghalmen.
Att Ricky var på Tv nu var en ren lyckträff, för tanken till detta inlägg började när jag läste en lite notis om att en tysk barnbok blivit censurerad där borta i Staterna. Det var nämligen så att det förekom en tecknad bild av en manslem. Eller, en tecknad bild av en liten manlig staty, som eftersom den är man hade en liten snoppelidopp där mellan benen. STOPP OCH BELÄGG! Inga snoppelidoppar ska visas för den amerikäääänska barnen inte! Den suddar vi allt bort.
Återigen gled mina tankar till hur jävla mycket korkat folk det finns "over there" och vips var jag ju tvungen att grotta ner mig i youtubeklipp på Rednecks. Det var till och med roligare än jag föreställt mig.





Här har vi vad det verkar som någon slags vapenfestival. Som en pervers orgie i vapen och korkade människor.
Min personliga favorit i klippet är damen som bränner av en rejäl salva med någon stor jävla kulspruta och sedan jublar och skriker som om hon vunnit drömvinsten på lotto. Ja se jänkarna, det är då ett jädra tokfolk.
Man förstår ju att de vill kriga.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

skum video

Postat av: Linn

Vilket knaskalas! Jag undrar lite vad det är för en slags gathering? "Vi träffs, har lite trevligt, drar några rejäla skottsalvor..."

2008-01-21 @ 08:02:02
URL: http://linnhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback