Helg

Det här va en sjuhelvetes snabb vecka. Har nyss totalstädat hela min våning. Känns otroligt bra. Smolket i bägaren skulle väl kunna vara att mitt konto slår rekord i nollor utan en enda siffra framför. Men det skiter jag i nu. Helg är fan mitt absoluta favoritord. Tanken på att ett nyss inköpt, och vid det här laget iskallt, sexpack 2,8:or väntar på mig i kylen är kittlande av välbehag.

Idag gjorde jag en liten reflektering i skolan. Jag har alltid varit väl medveten om den stora majoriteten kvinnor i min klass, men det är något jag ganska sällan tänker på. Ibland blir jag dock väldigt medveten om det. Idag var en sådan dag. Våran otroligt charmerande föreläsare drog en liten tokrolig line som jag vid det här laget glömt, men jag vet att alla som varit på en föreläsning hajjar vad jag menar. Ett öronbedövande fnitter bryter ut och fullkomligen kastar mig ut ur dagdrömmeriet. Tankarna förs direkt till när man stapplar in på en tjejmiddag (läs mammas "tjejmiddag").

Jag menar inte att kvinnor och män skrattar åt olika saker (nåja), men det låter i alla fall väldigt olika.

Ha en fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback