2008

Jag är inne i en liten bloggsvacka. Dålig motivation.

Kan berätta att nyårsafton var lika delar pensionär och trevligt, utan att på något sätt vara tråkig.

Hörde nyss en incident från nyårsafton i min kära hemort som jag känner att jag måste delge mig om. En vän, som vi kan kalla Stekarn, var som vanligt helt oemotståndlig och den här kvällen till ära var det en icke namngiven baltisk kvinna som föll för hans väloljade munläder. Stekarn, som inte är direkt ovan vid den här typen av reaktion hos kvinnor, var måttligt intresserad. När kvällen blivit natt och 2007 blivit 2008 släpper han av henne utanför hennes port då hon utbrister: "You can use me if you want, I don´t care". Vem fan säger så?

Jag måste erkänna att jag skrattade så jag grät när jag först hörde det. Sen skämdes jag. Det är ju för fan fruktansvärt. Men men. Jag är inte PK. Det är ju sterotypen som är så rolig.

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: ellen

Nämen shit va tragiskt. Inte mycket självrespekt där inte.

Postat av: sara

vad är det som är så roligt? så säger ju jag hela tiden, det är ju ändå aldrig någon som svarar ja.

2008-01-02 @ 21:32:18
Postat av: Linn

Oj. Men hoppas hon är lycklig!

2008-01-03 @ 09:42:51
URL: http://linnhelene.blogg.se
Postat av: Erika

@sara: ja, och som jag råkade säga i Q-rummet häromdagen: "Jag går med på det mesta". Men inte fan hjälper det heller! :)

2008-01-04 @ 16:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback