Torsdag 7/2

Så har det gått och blivit torsdag den här veckan också.
Jag lyxade till det idag med lång jävla sovmorgon, vilket på nåt sätt var välbehövligt tror jag. Satt uppe i natt och såg om Science of Sleep, jag hade lite glömt hur mycket jag gillar den. Till det åt jag nötter, eftersom jag upptäckt att matbutiken vid Östermalmstorg har en sjukt bra deal på nötmixpåsar. 3 påsar för 10 dinaler, kan fan inte bli bättre så jag smög dit igår och köpte sex påsar att kalasa på.

Ikväll ska jag på förhandsvisning på
I´m not there, vilket ska bli riktigt gemytligt.

Jaja, ett värdelöst blogginlägg denna cpgråa torsdag. Borde städa, men ska nog sätta mig och lyssna på Moto Boy och teckna istället.
MTV är en jävla skitkanal.

XoXo
/ Hank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback