Munvård..

Idag började en ny kurs. Jag jobbar inte med kursstarter. Det är sen gammalt. Jag finner det föga stimulerande att få schemat uppläst för mig i tre timmar.

Däremot var jag på föreläsningen lite senare på eftermiddagen. Munvård. Förbannat roligt. På fnittergränsen roligt. Inom en halvtimme hade mina öron fått ventileras med ord som smetigt och saggigt ett antal gånger. När föreläsningstanten drar till med ordföljden: intorkade slemkockor, så kan jag knappt hålla inne flatgarvet.

Mina ögon har idag fått uppleva bilder som knappt skulle gå igenom
exet.nu:s annars ganska obefintliga censur. Munnar som skulle få NY:s mest inbitna crackhoes att framstå som allas vår Runar.

Jag har även fått lära mig att CP-skadade Saudiarabiska flickor ibland smyckar sig med guldarmband.

Nedan kommer en, i sammanhanget väldigt barnvänlig, bild från dagens föreläsning. (ursäkta kvaliteten, den är fotad från bakersta raden. Läs: Jag är en tuff pojk.)

image129

Oooh en så underbar start på veckan.

//Johansomfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback