Mission Accomplished..

Kom precis hem från en livsviktig insats.

Vaknade med en fast beslutsamhet att dagens främsta uppgift skola vara att lura till mig en slät hunka från en av Swedbanks uttagsautomater.

Såg på bankens hemsida att den, för mig, närmsta automaten borde ligga vid Danderyds sjukhus.  Med beslutsamheten lysande i ögonen hoppade jag på buss 509 mot sjukhuset. Väl framme gick jag med lätta och raska steg mot huvudingången. Lokaliserade snabbt automaten. Satt in kortet och tryckte in koden. Några sekunders fasansfull spänning. Sen. Det underbara rasslet.

Hemvägen beslutade jag att t-banan var bäst ämnad för. Timade den med en minut. Är nu hemma. Uppdraget klarades av på 30 minuter. Hela tiden lyssnades på P3:s fantastiska Mammas nya kille.

Kontoutrdaget visar nu en övertrassering på 97 kr. Jag känner mig oerhört slug. Lurat systemet. Svårt! Jag är oslagbar!

Lördagen är räddad!


//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha Grattis Johan. Vad ska du göra med slantarna?

Postat av: ellen

slugt johan

henke är det inte dags för en veckans fisk nu? jag tog en bild på en vit albinokräfta eller nåt idag som jag gärna vill ha mer info om, tänkte att du som är så påläst på fiskar kan berätta mer om den. jag skickar bilden om du antar uppdraget.

2008-02-23 @ 19:30:32
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback