Ansiktsboken

Jag vill börja med att säga att detta INTE är ett försvarstal.

Måste bara få ur mig några ord som har gnagt mig ett tag och jag ska inte förneka att jag själv hållit med. Ämnet är detta tjat om hur otroligt jävla kasst facebook tydligen är. Själv kan jag inte se någon direkt skillnad mot någon annan community som någonsin existerat eller, för den delen, existerar på detta underbara Internet. Jag hör ofta hur tråkigt det ska vara att facebooka, men kom igen, bottomlinen där måste väl ändå vara att du och dina vänner är ganska tråkiga. Här känner jag att jag måste tillägga att jag själv tycker att fejjan är ganska tråkig.

Sen det här med att dom likt IB tydligen, systematiskt, spar alla superhemliga uppgifter du lägger upp på din Profile är ju jävligt underhållande. Vad är nytt med att vem som helst kommer åt allt du delar med dig av på webben?

PUH.. det var skönt.

//Johansomfan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback