Reflektioner från en ungdomsgård

Vad ska man tycka om män i 30-årsåldern som hoppar omkring och hetsar till att röka och kröka?

Är det coolt att låtsats svepa både en liter Absolut och Hennessy efter varandra? Tveksamt

Att forma handen som en liten pistol och skjuta till inmixade pistolskott samtidigt som man skriker G-uNot? Tveksamt

Att svara en tonårstjej på frågan: "får jag ta med min killkompis upp på scenen" med orden "Does he have a pussy!?"..
ja, jag skrattade nog lite tyst för mig själv.

Helhetsbilden med våldsromantik,tveksam kvinnosyn, 130-kilorssnubbar med NWA-tatueringar och djupt neddragna New Era-kepsar? Helt underbart!

Muthafuckers pleez make some nooicee!!

//Johansomfan

Ps. Crack is back and its not only for the black.

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Jag drar en lättnadens suck efter en tanke på hur det skulle vara om du och dina bröder vore uppvuxna i staterna, speciellt mellanbrodern!!

2008-12-09 @ 15:23:31
Postat av: Anders

haha. kan bara hålla med muddrarn, kan bara hålla med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback