Otur..

Fick precis reda på att jag kom in på utbildningen jag sökt till våren. PAO. Inga konstigheter med det. Jag hade kallt räknat med ett positivt besked.

Något som jag däremot inte räknat med är att kursstart inte är förrän den 19 januari. Och jag som slutar min kurs den 16 december. Efter noggrann undersökning tillsammans med auktoriserad raketforskare fick vi det till att jag kommer vara ledig lite drygt en månad.

Ska jag då ta tillfället i akt att boosta ekonomin inför en knaper vår hand-i-hand med centrala studienämden?

Ytterst tveksamt.

Nån som vet ett frodigt sofflock med tillhörande väldukat matbord?

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

vadå PAO?

Postat av: Johansomfan

personal, arbete och organisation. jag vet, det låter oerhört osexigt.. men jag tror det är bra.

2008-12-13 @ 12:47:47
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: ellen

men har du lagt ner syrraplanerna eller?

2008-12-14 @ 13:00:43
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: sara

BO HOS MIG!

2008-12-15 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback