Helg

Ja, så var denna lilla högtid kommen. Helg och imorgon andra advent och hjulet rullar vidare utan tendens att sakta ner. Jag har inte hunnit blogga något den här veckan, detta pga av mitt nya arbete som verkligen tagit musten ur mig, vilket resulterat i att nattning skett runt 17:30 om kvällarna.

Men jag tror jag kan trivas som chaufför ett tag. Verkar helt ok.

Förutom att min gula postbil och en röd container har en biff. Vi gillar inte varandra och sedan i torsdags leder den röda containern med 1-0.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Anders

haha, har du inte fått kläm på var du har kanterna? Rock on, kul att du fick jobbet, I mean it.

Postat av: Lilla B

Kom igen morbror! På´n igen!!

2008-12-06 @ 12:16:36
Postat av: Lilla B

2008-12-06 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback