Bibliotek

Imorgon har jag tenta. Inga konstigheter.

Som den ambitiösa student jag är tillbringade jag dagen i biblioteket. Bara ordet bibliotek får min hjärna att suga i sig information som en annan Sanna Bråding.

Min förkovring stördes dock av två saker.

Ett. En man satt med sin PC bakom mig. Den lät som om US AIR Force hade samtliga sina Apache-choppers på hovring ovanför huset.

Två. Den som säger att ljudnivån är hög på landets förskolor har aldrig hört en samling kvinnor, som passerat 40-årsålder, skratta. Jag är uppriktigt avis. Dom verkar ha väldigt kul. Men om dom har sådär roligt i biblioteket imorgon är det nog storsinta Johan som bjuder på knogfika.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Ylf

Varför ska du till bibblan imorgon om du har tenta?

2008-12-15 @ 18:36:15
Postat av: Anonym

Varför ska du till bibblan imorgon om du har tenta?

2008-12-15 @ 18:36:47
Postat av: Anonym

Varför ska du till bibblan imorgon om du har tenta?

2008-12-15 @ 18:37:56
Postat av: Johansomfan

för att tentan inte är förrän imorgon kväll. ta det lugnt Ylf.

Postat av: ellen

hahaha kommentarerna var roligast.

2008-12-15 @ 23:00:22
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback