Bästkusten

.. är jag nu tillbaka på.

Helgen i Gbg har varit riktigt trevlig. Så trevlig att jag nu betalar med kallsvettningar och pannknack.

Det sista innebär även att jag inte orkar med någon mer utförlig beskrivning av våra eskapader.

Det jag däremot kan berätta är att jag fick uppfylla en dröm jag burit på under flera års tid. All props to Hanky!

Sen måste jag säga att jag har sett en oförglömlig spelning med Göteborgs stoltheter. Och då pratar jag varken om TTA, Embassy eller Nationalteatern utan Little Wagon. Nittiotalshits i countrytappning. Eller som man brukar säga i gamet: Take it away Blommis!



//Johansomfan har pluggångest



Kommentarer
Postat av: ellen

coolt. berätta om drömmen då skallknack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback