Seal the Deal

Igårkväll var jag på bloggmöte hemma hos vår blivande medarbetare, vilken jag ej tänker avslöja namnet på än.
Det blev ett känsloladdat möte där vi startade upp med kortspel och Tuborg för att sedan övergå till Paramount och bubbel, innan vi kommit överens och skakat nävar.
För han tackade glatt ja till en plats på hanky.blogg.se, så ledsen Muddrarn och Sara, men er chans kanske kommer lite senare och sen behöver vi ju läsare också.

Johan vet inte om detta hemliga möte.
Jag har inte sagt någonting än, varken om vår nya bloggare eller att jag vill smycka om hela bloggen. En nytändning igen.
Johan kanske sätter sig på tvären, stirrar med små sura ögon på mig och skriker; - ALDRIG! och springer sedan in på toaletten och smäller i dörren.
Så nu är jag lite nervös om över hur han kommer ta detta. Ska mjuka upp honom nu genom att dammsuga, plocka rent och kanske hinna med att börja skära grönsaker till en wok.

Nåt förslag om tema för bloggen?
Jag har ett, men det säger jag inte än.



Om vi hoppar till något helt annat så är det helg nu.
Jag har arbetat som en liten **** de sista dagarna den här veckan och är således slut i min kropp.
På mitt jobb jobbar två kändisar, nämligen Jörgen Jönsson och Lars Leijonborg.


Lars är lite flepp. Vi tror han är anställd genom Lilleströms kommun, eftersom han pratar verkligen hela tiden och småskrattar för sig själv. Hjulet snurrar men hamstern är död.

Ni förstår kanske själva att dessa herrar inte alls jobbar på mitt jobb, utan de är bara lik dem. Jättelik.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Lite besviken men jag tar det som en karl!

Gud vad det slog mig nu hur dåligt insatt jag är i sport, trodde nämligen att den på första bilden var den nya bloggarn, haha!



Peace!

2008-08-01 @ 19:48:00
Postat av: Uffe

Jag har funderat lite fram och tillbaka på olika ledmotiv till bloggen och det har varit mycket berikande för min personliga utveckling. Mitt starkaste förslag beskrivs nedanstående.



BLOGGEN+GROGGEN=BROGGEN



Sida efter sida med sentimentalt dryckes palaver, 365 dar om året.



Tänk på saken.

2008-08-02 @ 17:01:32
Postat av: Hank

Bra där Uffe!

Postat av: ellen

hahahaha det var nåt som var roligt men nu minns jag inte vad det var.

2008-08-05 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback