Presschefen

Ni som är flitiga och läser kommentarerna här på bloggen kanske spärrade upp ögonen när presschefen lämnat ett meddelande.
Denna självutnämna press & säkerhetschef är ingen mindre än vår Muddrare, som nu tagit saken i egna händer för att göra bloggen så bra som möjligt. Så vi får väl hälsa honom välkommen!

Jag tänkte att jag postar hans inlägg här på den riktiga bloggen, så alla kan läsa hans första utkast som presschef, samt publicerar en bild på honom så ni känner igen honom när ni är ute och svirar på Compagniet.

Så jag presenterar då Steg 2 i Hanky.blogg.se förändringen, vår Press & Säkerhetschef:

Muddrarn



Hej!

Som nytillträdande presschef för "Hanky Loves Johansomfan" Måste jag å skribenternas vägnar be om ursäkt för det korta uppehållet från bloggen under helgen. Som Hank skrev nedan så har dom varit på en minifestival för att ladda batterierna inför hösten. Jag vet att många läsare är upprörda för detta men jag kan garantera att det lilla breaket kommer att gynna bloggen framöver.

Vi har även märkt att det florerar en hel del rykten om bloggen på många forum om varför grabbarna har lämnat landet under sommaren. Men då bloggen tämligen har exploderat av läsare under våren var vi tvungna att agera och sätta bloggarnas säkerhet som Prio 1.

Vid ankomsten till Sverige kommer även en liten presskonferense att hållas för att infa om höstens aktiviteter.

Mvh
Muddrarn
Press & säkerhetschef
HANKY LOVES JOHANSOMFAN

/Hank

Kommentarer
Postat av: Anders

Inte illa....oh by the way. Nytt inlägg på scorched.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback