No shit Sherlock

Idag var jag på Coop här i Bergshamra för att köpa mig själv en Yoggi. Det är ju Söndag och jag har jobbat, så jag tyckte att jag gjort mig förtjänt av det. När jag såg in i mejerihyllan och dess varor började jag undra vem på Arla man skulle behöva ligga med för att få traska ut ur affären med en yoghurt man i alla fall hade hört talas om EN av smakerna på.

Nog om det.

Väl i kassan råkade jag snegla på löpsedlarna till någon av kvällstidningarna. Där såg jag en bild på Sanna Nilsen. Under bilden var det ett citat från tidningen: "Killar vågar inte ragga på mig". Jag skulle vilja vända på det och fråga Sanna om hon skulle våga ragga på en kille med en kroppshydda stor som en genomsnittlig Scania med tillbehörande släp? Förmodligen skulle du det men vi som inte måste ducka vid en seglats under västerbron skulle nog inte det.

Föresten är skillnaden mellan att våga och vilja hårfin.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

ush. hon är mitt största problem här i livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback