Långt västerut

Vi stack till Göteborg som sagt. Vädret blev inte 19 grader och regn, utan mestadels uppehåll och lite sol då och då.
Jag är en ganska dålig festivalbesökare, eller, vi tar om det, en ganska dålig konsertbesökare.
Under de två fullspäckade dagarna hann jag bara se 3 konserter, vilket så här i efterhand känns lite dåligt, men ändå helt ok. För när jag är på festival vill jag inte stressa som en liten jude för att hinna se allt, utan jag avnjuter istället mer öl utanför området i goda vänners sällskap.
Jag fick i allafall se Sigur Rós, Broder Daniel och Håkan Hellström, vilka alla var mycket gemytliga.

När jag stod i ölkö i Göteborg hörde jag ett rim som jag stal och gjorde om till mitt eget. När jag släpper mitt gangstarapalbum så kommer första låten inledas med detta:

Jag har bott i Brooklyn i så många år,
men det är i Mo jag fått alla sår.

/Hank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback