Jobbar volvo ja.

Pga av mitt besök här på västkusten har jag haft dålig tillgång till internet igen. Men nu sitter jag här hemma hos Snickar´n och tjuvar lite webb så att jag kan uppdatera mig lite om världsläget.
För jag har nämligen endast sett på Project Runway ett tag nu, ett spännande program men som tyvärr inte ger mig så mycket fakta om flygplanskrascher, krig i Georgien eller OS.

Jag har faktiskt missat hela OS.
Det rör mig inte i ryggen faktiskt eftersom varje gång jag slagit över till de lekande idrottarna så har jag tröttnat på 2 röda sekunder. Ok, basketbollen skulle jag vilja sett, men för övrigt satt jag och rullade tummarna när Holm försökte studsa upp på medaljplats.

Nu till en lite större nyhet.
Det är nämligen så att jag i egen hör person kanske testar att bo här bland volvoarbetare och spårvagnar.

Men men, mer om detta sen.

Nu ska jag äte en kokostopp.

/Hank

Kommentarer
Postat av: len

men ditt jävla arsel, tror du sthlm blir roligare för oss andra om du drar?? jag som just skrivit ett pessigt inlägg om denna stad och bristen på aktiviteter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback