Homies

Kom nyss hem från ett 13 timmars arbetspass. Hade inte haft mobilen med mig på hela dagen och såg fram emot samtalen: "du vet lilla gumman/gubben det är gaanska mycket nu va!".

Vad händer? Jo, den ända skillnaden på min vattenskadade ful-ericsson (som limpan helt utan samhetskval krängde iväg till mig för 200 surt lånade csn-pengar) är en avsevärt lägre batterinivå. Inte ett missat samtal.

Så vad säger ni, vi hörs imorgon "vänner"?

//Johansomfan

Ps. Hanky, jag vet att du ringde imorse men valde att utelämna det till fördel för den dramaturgiska svungen Ds.

Kommentarer
Postat av: Yngve

Jag jobbade 14timmar igår, det du! Fick dock väldigt många samtal från massor utav kompisar.

2008-08-22 @ 12:52:32
Postat av: ellen

När kommer ni tillbaks till den här stan så vi kan hänga med chipsnegrer? Johan du ska väl inte stanna i Oslo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback