Som man bäddar

Då har det blivit dags för skolsökning igen. Sommarkurserna är redan sökta och nu väntar jag bara på svar om vad för smaskiga kurser jag kan få läsa under den gassande solen i sommar.
Men det är lite klurigare med hösten. Är det dags att göra nåt på riktigt?
Jag har i allafall slagit till med att söka två program än så länge. Sen kommer det såklart fyllas på med kurser och dylikt, men jag har börjat bli lite orolig över mina gymnasiebetyg. Trodde kanske jag hade lite bättre poäng än vad jag egentligen har och högskoleprovet har jag som vanligt glömt bort att anmäla mig till.

Men det får bli som det blir.
Nu behöver jag nåt litet svartjobb.

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

vad ska du läsa för nå i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback