Singstar

Igårkväll gjorde jag debut på Singstar.
Jag har, precis som Juden, alltid trott att jag kan sjunga bra. Jag ställer till med konserter i duschen, river loss solon när jag rattar en bil och skriker med i refrängen till fröken Tyler när jag städar hemma.
Så när det dukades upp med sångdueller igår tänkte jag glänsa över mitt motstånd och få de som lyssnar att klämma fram några tårar av njutning.
Men så blev det inte.

Jag var usel. Jag stank.
Det jävla spelet gav mig betyget "tondöv" gång på gång och krossade mina drömmar om att en gång få sjunga i pausen på Super Bowl.
Enda sången jag knep hyfsat med poäng på var Losing my Religion, vilket ändå fick upp mitt humör lite smått. Jag började intala mig att de andra låtarna är ändå värdelösa. Jag vill inte sjunga som Blink182, eller PussyCatDolls, jag ska ju vara rockstjärna. Låta som Zack de la Rocha och ta över världen.

Men igårkväll var ändå kvällen då mina Celine Dion-drömmar gick i krasch.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag :)

Postat av: Hank

Intressant kommentar.

2008-04-19 @ 10:47:05
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: Hank

men detsamma måste jag väl säga då.

2008-04-19 @ 10:50:03
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback