Mörkrädd

Johan och jag hade ju som ni såg hans inlägg en mysig fredagkväll tillsammans i hans lilla krypin ute i Bergshamra. Det var fin stämning, låg framför tvn och bara hade det trevligt.
Men på Talang 2008 dyker de upp, familjen Hellgren.

Något så obehagligt var det längesen jag såg.
Denna sönderavlade familj från Göteborgstrakten kommer in och framkallar satan själv i något slags musiknummer som endast trollade fram gåshud på min kropp.
Jag antar att de åker runt på campingar, sätter upp sin musikshow och skrämmer livet ur folk. Fast som de själva sa, - vi uppträder mest i kyrkor.

Jo, det är förståligt. Jesus kan vara stolt och vår fader den allsmäktige uppe i himlariket applåderar samtidigt som han spelar den gamla låten "Incest Incest, familjefest" på sin bibelstereo.






/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

men fy fan stackars barn!

Postat av: Linn

Jag såg också det där. Först visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Sen kräktes jag lite.

2008-04-14 @ 13:40:10
URL: http://linnhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback