Leo

Jag nobbade att sällskapa med mina systrar idag för jag var trött och kände bara för att slappa. Rättare sagt visste jag att jag var trött men kände egentligen för att sällskapa. Ordet Sällskapa för föresten mina tankar till världens kanske mest på-is-lagda get-together.

Film blev det. Josef Fares Leo. Det var ju en jävla solskenshistoria. Årets deppfest numero dos efter Darling.

//Johansomfan

Rättelse:
Jag kände på en gång att jag kanske tog mig vatten över huvudet då jag trevande och med darrande ben tog mig in på Hankys territorium. Film.  Så rätt jag hade. Inlägget hann ligga ute i någon minut då han pekade med hela handen och  fullkomligen röt i mig informationen om att Darling kom ut på duken i fjol. Så. Det gör alltså Leo till årets deppfest numero uno. Det är något med svenskt depp som berör mig. Kanske för att jag bara kan svenska. Eller så är jag som sagt på helt fel territorium.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja vad fan hände med sällskapandet? Det undrar jag med.

Postat av: ellen

fan jag vet, vi är kassa på att sällskapa. jag läser inte längre tillsammans med mina sällskapandekompisar från plugget. vi var bara i samma grupp förra kursen. jag får skylla på det, vi har inte nån stadig kontakt längre. men det är inte över, det lovar jag dig!

2008-04-28 @ 18:05:39
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

förresten så är alla välkomna att ta egna initiativ och dra ihop ett sällskapande! :)

2008-04-28 @ 18:06:19
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback