Långhelg

Nu har jag en långhelg i Ockelbo att se fram emot. Det ska bli riktigt soft. Om det inte varit för några navelpillande muppar till schemaläggare hade den dock varit ytterligare någon dag. Nu ska jag dock inte låta deras inkompetens grusa min ledighet.

Ikväll vankas det fest hos Ockelbos egen Hef, Muppa. Brukar alltid bli bra drag på hans tillställningar. Dunk och brasa bildar ju en spännande kombo.

I helgen är det Mix-cup. En årlig inomhusfotbollsturnering som jag för första gången fått äran att deltaga i. Spelarbrist månne?

Nä, nu ska jag till gullmars för att ställa mig i systemetkö.

//Johansomfan


/HANKY BRYTER SIG IN/

Ja, jag orkar inte skriva ett eget inlägg, så jag brottar mig in bland Johans bokstäver och tänkte bara tilllägga att:
Kungen fyller år idag.
Hoppas han får en fin dag och kväll, med tårta hela dagen och kanske en konjak framför brasan ikväll. Carl Philip har kanske köpt en häftig leksaksbil i present, en sån som låter och blinkar. Kostar säkert flera hundra.

Nu packar även jag min kappsäck och beger mig mot gästrikeskogarna.
Håll er från brasan ikväll gott folk.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Janne

Schysst av våran institution att lägga tentan på fredagen, en nykter valborg alltså.. På lördag smäller det!

Hans majestät konungen tillönskar vi dom hjärtligaste kongratulationer!

2008-04-30 @ 19:52:58
Postat av: ellen

jag är också i gästrikeskogarna! fast i stan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback