Kriget med mig själv..

.. är en fantastisk låt av en lika fantastisk Thåström. Jag tycker titeln sammanfattar mina tankar ganska bra.

Kriget består i att jag är så fruktansvärt sugen att gå ut och ta några kalla. Då menar jag verkligen fruktansvärt, det är verkligen det enda jag egentligen vill göra just nu.

Problemet är bara det att jag verkligen inte har råd. Speciellt inte som morgondagen redan är vigd åt diverse festligheter.

Den ekonomiska biten brukar (noggranna fältstudier har genomförts) alltid lösa sig. Problemet nu är emelllertid det att jag dessutom både ska plugga och jobba imorgon.

Så ikväll kommer nog förnuftet vinna för första gången på länge.

Den instikten får mig inte att må bra. Socialiceringsbehovet är skyhögt.

Hoppas det håller i sig till imorgon. Då ska jag Hanky och PC till Empa och Sara.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Limpi

Jag börjar också bli sugen på några kalla! Nu är det dags tycker jag. Spara lite kulor nästa månad så får det bli ölhäng, visst!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback