Jag har blivit bönhörd!

Ni som läser vår blogg på någorlunda regelbunden basis kanske minns min frustration över att aldrig hitta nudelpåsarna innehållande en liten oljepåse. Jag råkar ju nämligen gilla dom väldigt mycket och vetskapen att Hanky jämt och ständigt inmundigar dessa tillsätter extra sälta i mina variga sår.

Idag hände det!

Nudelguden Nissin har äntligen belönat mig för min aldrig sinande energi i denna entregna och ursinniga jakt! Dubbelt upp dessutom, med två gyllene små oljepåsar.


image228

Jag är medveten om att bilden är sned. Min telefon jävlas med mig. Och föresten är ni väl inte stelopererade. Böj på er, Va Va!

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Linn

Varför frågade du inte bara Henke var han köper sina fantastiska nudelpaket?

Postat av: ellen

grattis johan.

2008-05-01 @ 11:40:51
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback