Helg

Jag har inte jobbat, som Johan har gjort, utan jag har mest skämt bort mig med nöjen.
Lördagen spenderades på seriemässan på kulturhuset, där ett signerat ex av Simons 120 Dagar samt Max Anderssons samling Container inhandlades, utan egentligt kapital.
Jo, fredagen var även det en ypperlig dag då Lilla B med familj var här och förgyllde min dag. En dag som avslutades med apfylla på Carmen.
Nu är det söndag, slappt och viljelöst.
På tisdag släpps spelet som hela spelvärlden har väntat på, GTA IV.
Jag funderar på hur jag ska ha råd. Ska jag sälja ett organ kanske?

/Hank

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kan sälja ett organ till mig. Vore svincoolt att kunna redovisa en biologiundersökning med ett verkligt jädra organ i handen! Du kan få en hunka typ.

Postat av: ellen

men fan vilket jädra rabalder det är över det där spelet!

2008-04-28 @ 18:03:14
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback