Hammarkullen

Jag har under några veckor gått och tänkt på serien Hammarkullen av Peter Birro från 1997. Jag minns den som en bra serie, men framför allt är det nog pappa som hypat den. Tyvärr har jag inte lyckats hitta nån torrent till den.

Så döm av min förvåning, och lycka, när Hanky så igår kom med beskedet att den nu ligger som nedladdningsfil på den vida webben.

Har nu pressat igenom två avsnitt och det håller verkligen precis lika hög klass som jag hoppats. Intressant hur annorlunda man ser saker nu än när man precis börjat sjuan.

Peter Anderssons karaktär Ernst är så vidrig så att man inte vet var man ska ta vägen.

Så, för er som inte sett denna underbara serie eller för er som den börjat falla i glömska. Gå in
här och ladda ner den. Ni kommer inte bli besvikna,

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: charlston

Torrenten på Tankafett är bara en omdöpt variant av NGNTNG:s release. Så ifall den är dåligt seedad där så finns den ursprungligen på http://thepiratebay.org/tor/4022186/

2008-05-18 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback