Fisk och Skaldjur

Igår ställdes det till med kalas, födelsedagskalas med ett tema som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Det var nämligen fisk och skaldjurstema.
Men kostymförrådet låg ganska tomt med tillbehöver för detta tema så utklädnaden blev väldigt sparsmakad för min del tyvärr, men initiativet för temafesten uppskattas väldigt mycket.

Jag hade istället knåpat ihop en liten tavla som Juden köpt som present till födelsedagsbarnet, vilket fick bli mitt lilla strå till stacken.



Här nedan får Juden visa hur en ensam man på havet, med späckhuggarfena på huvudet drömmer sig bort mot nästa hamn och den flicka som väntar på honom där.
image224

Mer fisk till folket.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Christopher

Jävligt suspekt

2008-04-20 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback