Filmtips

Eftersom Johan körde ett musiktips så här på vårkanten så tänker inte jag vara sämre, utan tipsa er om en riktigt bra film som dyker upp snart.

Det är den spanska filmen REC, som har premiär på fredag här i Sverige. Trodde efter att ha sett den på filmfestivalen aldrig att den skulle komma upp på bio, men ibland får man bli glad.
REC är förbannat otäck. Var längesedan jag verkligen blev rädd av en film, men den här ger mig faktiskt rysningar hela vägen ner till småtårna.

Så ska ni gå på en film i helgen, se REC.

Här kommer ett litet smakprov:




/Hank

Kommentarer
Postat av: Limp

Åå den vill jag se, den vill jag se! Älskar skräckisar!! Bra sådana, med kvalitet. Inte de som går ut på att alla ska få sina huvuden avhuggna där blodet splattar och sprutar stup i ett. Men den här är väl ingen sån?

Postat av: ellen

Åh fy fan. Tur att jag höll för öronen, det blir inte lika otäckt då. Jag vill nog inte se den. Hualigen.

2008-04-08 @ 17:47:51
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback