Blandade känslor..

Nu har jag varit sådär urusel vid skrivmaskinen igen. Lär skylla på att jag är så infernaliskt trött varje dag. Praktiken lämnar mig inte ens med en gnutta skrivglädje i kroppen.

Sen är det så att jag går och är lite besviken.

Jag har ju tagit hela Sveriges hatobjekt Alex Schulman i beskydd och öppet påstått för folk och fä att han "faktiskt är ganska rolig". Nu har han och hans dvärgbrollas humorsida 1000apor slagit upp sina portar. Jag har faktiskt sett fram mot detta och varit helt övertygad om att ett visst underhållningsvärde skulle finnas. Tji fick jag kan man säga såhär i efterhand. Det är inte roligt. Inte ett dugg. En kategori heter "Youtubes 100 roligaste" men den tänker jag inte räkna med. Det är fan för oorginellt. Känns som en ruggig safe. Dom måste insett hur sjukt tråkig den faktiskt var och slängt in den kategorin i sista sekund. Det går ju inte att misslyckas med. Sen är det ju bara att kopiera från valfri annan videoklipps-sida.

Nu ska jag inte älta det längre. Besviken är jag ju i alla fall.

En bra känsla är att jag lyckats tömma mina sista sparpengar. Pengar som jag för en vecka sedan inte visste existerade. Vilken jävla tur att mitt pensionssparande är låst.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: sara

du är en fjant, en fjant som jag saknar. vi var ju ett bra team, eller?

2008-04-06 @ 08:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback