Unga Genier


Dagens tips.

Efter att ha slavat, eller, fortfarande gör, under alla dessa nya serier från Amärika stötte jag idag på ett riktigt guldkorn. Det är de unga pojkarna Clark och Michael som gjort en helt underbar internetserie som är hysteriskt rolig, i alla fall i min mening.
Så det är bara att surfa in på
clarkandmichael.com och njuta av dessa små geniers verk.

För övrigt började jag titta på Heroes eftersom det varit så mycket ståhej om den serien, men måste säga att jag är lite besviken. Lever inte alls upp till mina förväntningar om en serie om superhjältar. Tror däremot mycket mera på Black Donnellys som efter de två avsnitt jag sett verkar leverar.

Kommentarer
Postat av: ellen

förstår inte heller riktigt vad det är som är så lysande med heroes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback