Studentrum

Så var det klart.
I mitten på november får jag flytta in i mitt alldeles egna studentrum. Iofs kommer jag bo i en korridor med massa andra akademiker, men jag får ändå ett eget rum. Där jag kan göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Ska bli sådär löjligt trevligt, även fast det kostar en halv månadslön i hyra. Och jag kommer få tillgång till internet och slipper leva som stenåldersmänniska och endast få nyheter genom att budbärare kommer springades och förtäljer de senaste trenderna.
Jag kommer även kunna blogga mycket mera, och det kommer bli många undersökande reportage om hur korridorsboende fungerar.

Jag har även fått mina nya ögon, har inte kunnat lägga upp någon bild, eftersom ja, jag har ju inget internet. Men det kommer.

Idag fyller Linn år, grattis till henne. Kunde jag baka skulle jag baka en stor tårta till henne, som jag senare skulle tappa precis innan jag ger den till henne. Som en hyllning till barnprogrammet Tårtan.
Ikväll blir det Pixelvärk på Landet. Musik, konst och annat väntas, ska bli spännande.

Å till Sara & Jay-Wee, jag är inget tattarbarn, men jag tycker om er ändå.

Kommentarer
Postat av: Linnl

Å, tack tack tack! :) Vad skönt att du har fått ett skyffe att leva i! Det är inte alla polacker som har det! Hahahaahahahaaaa, tänker på karatekvällen. Polacken och de medelålders kompisarna. Fy fan vad roligt!

Postat av: Sara

du är fin du henke!

2007-10-05 @ 17:01:47
Postat av: ellen

men gu va kul henke, att du har fått nånstans å bo och framför allt att du ska få den där nya flugan internet. det kanske kan va nåT?
Tjoff.

2007-10-06 @ 02:29:58
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback