Jo, jag vet.

Jo, det är fantastisk dålig fart här på bloggen, men nu är det mindre än en månad kvar tills jag får mitt egna lilla rum och äntligen egen tillgång till internet. Då kan det bloggas så det stänker!
Nu har äntligen mitt sår i pannan snart läkt, det efter en klantskada som jag ådrog mig genom att springa in i en stolpe medan jag pratade i telefon.
Tror ingen såg mig, men om någon gjorde det så skrattar de nog fortfarande. Men som jag brukar säga, man kan ju även ramla ner i en kloak.

Kommentarer
Postat av: elsa

Bra Henke! :) Ser fram emot när du får fart på bloggandet igen i ditt korrerum. Men hallå, sprang du in i en stolpe? Vad är det för fel på dig och Linn kan man ju undra...
Kram

Postat av: Linn

hahahaa... what's wrong with us? :) jag är fortfarande nyfiken på hur djupt det där farliga hålet var.

2007-10-30 @ 22:02:20
URL: http://linnhelene.blogg.se
Postat av: sara

jag önskar jag hade sett.
jag får ta på mig en del av ansvaret känns det som Gorbatjov!

2007-10-31 @ 10:33:13
URL: http://saraburnett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback