X-Files

Jag har börjat se om X-Files, från början igen. Därför att jag haft minnen om att första säsongerna på denna serie faktiskt var riktigt bra och helt jävla urflippade som de senare faktiskt blev.
Det började bra, pilotavsnittet var riktigt spännande med utomjordingar direkt, invalida som kunde gå, inplanterade chipp och mystiska statsmän som försöker dölja allt.
Men som vanligt blir man ganska trött på Scully. Även om man nu inte tror på övernaturliga saker, kan man ju faktiskt inte förneka att det är helt skumma saker som händer i buskarna. Under de 4 första avsnitten händer jävla mystiska saker, som borde få den mest kritiska att börja undra om vi har vänner långt där ute i rymden. Men Scully fortsätter mena att det allt di finns en logisk förklaring på allt, även om de precis sett ett UFO flyga förbi ovanför deras huvuden. Nåt hon fortsätter i de kommande 107 säsongerna. Så lite trött blir man.
Jävlar vilket nördigt inlägg det här blev.
Jag köpte ett mjukisdjur igår, hoppas Blenda gillar.


"The truth is out there"


Kommentarer
Postat av: Sara

men ring mig nästa gång du ska titta, för jag vill också se från början, jag var för liten när det begav sig så jag har bara sett från mitten och sen inte det sista heller.
puss fula du!

Postat av: ellen

x-files var grejer det.

2007-11-29 @ 22:49:40
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback