Mitt Hem

Ja! Nu är det klart, inflyttat och klart.
I lördags kom möbler och nu har jag en egen säng, samt andra nödvändiga prylar i mitt lilla mysiga rum. Helvete vad skönt det känns!

Jag har fortfarande inte bekantat mig så mycket med mina grannar här i korridoren, men sett några som smyger runt i köket ibland. Måste väl kanske visa mig där lite och säga hej till folk. Gjorde nog ett skitbra intryck på några grannar i hissen på lördagnatt klockan halv 4, då jag ramlade in och försökte åka till min våning. Det är nämligen så att man måste vrida om en nyckel i hissen för att kunna färdas i den och jag försökte vara smidig och trevlig men tror jag misslyckads fatalt eftersom de som klev hur hissen bara gapskrattade åt mitt försök att åka hiss. Men men.

Nu ska jag klistra upp lite bilder på väggarna.
Imorgon blir det Halloween av Rob Zombie på filmfestivalen. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Limpan

åå, grattis till inflyttningen eller hur man säger! Kul kul.

Postat av: ellen

men gu va trevligt henke! hoppas grannarna inte är idioter.

2007-11-20 @ 16:58:04
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Johansomfan

Oj jävlar vad du kom igång med bloggen så här när du flyttat och fått dygnetrunttillgång till world wide web.. hinner ju fan knappt med att läsa..

2007-11-22 @ 13:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback