Korridorsliv

Ja, nu bor jag ju här. Mitt i en korridor som är full med vad man antar är studenter. Har faktiskt inte hunnit träffa några riktigt än, bara några. Jag har ju en tendens att vara lite blyg så jag låter det ta sin egen tid, tänker inte tvångstrycka mig in i någons rum och hälsa.
Men huset är bra, ska kolla upp det mer, med kamera i högsta hugg så jag kan visa. Men tydligen finns både rum med projektor att låna för filmkväll/tvspelskväll, pingis samt biljardbord, bastu och en festlokal. Ska kolla upp det mera. Nu måste jag ut å diska lite, lånade en kniv igår för att tälja till en petflaska till tratt för kaffefilter.

Kommentarer
Postat av: syrran

Det är bra med slöjd!

2007-11-29 @ 10:17:07
Postat av: ellen

har du inget kaffedon gosse?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback