Obloggat

Nu har det varit en sån där bloggsvacka för mig igen då jag inte haft någonting att skriva. Jag har mest studerat, druckit öl och flanerat i stadens korridorer. Men nu jäklar ska det åkas till Polen, närmare bestämt Warszawa, och det ska bli apkul! det blir en långweekend som det så trendigt heter och den polska staden skall synas grundligt.

Men det som förbryllar mig otroligt mycket just nu är detta klipp som jag fick uppvisat för mig igår. Vad fan är det som händer egenligen? Är det ett trick, kanske en sk "trickfilmning", men jag tror det är äkta vara och han måste ju fan paja halsen totalt. Han borde i allafall slippa operare bort halsmandlarna.




Stackars sate....

Kommentarer
Postat av: ellen

men fy helvete, han måste ju ha dött!

men jorå det är bra med mig. kul att du börjat blogga igen. hur är det mä däj?

Postat av: rappi

HAHAHHAHAHA GAAAAALET !

2007-06-01 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback