TvåTusenSju

Dra mig baklänges på en liten vagn, så var det 2007. Iofs är det ju bara siffror som ändras men ta mig fan om man inte blir lite stressad ändå, det brakar ju på i en ganska rejäl takt nu.

Julen var fin och lugn, har lekt med mina kamrater, druckit öl, glögg, ätit massa skit medans "Du är vad du äter" rullat på Tv:n i bakgrunden. Allt som allt har det varit sjukt fint att vara julledig och jag känner mig nu inte alls redo för att sitta här på jobbet som jag gör. Helt jävla värdelöst skulle man kunna säga.

Nyår blev även det en väldigt trevlig tillställning, där man blev bjuden på fördrink medans massa kort från årets fester visade på en vägg. Efter det serverades det mat och det bjöds på sånger medans öl, vin och starkare saker förtärdes.
Sedan väntade vi med spänning in det nya året, som firades in med raketer, bubbel och förväntansfulla rop och kramar.

Hade tänkt skriva några monsterinlägg här idag, eftersom det var aslängesen jag skrev nåt, men suget att skriva infinner sig icke idag. Kan bero på ångesten över att jobba igen, för idag känns det verkligen inte roligt. Nej hua hua, håller verkligen tummarna för skola nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback