Long Time, No Blogg

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting här, har haft fullt upp med annat. Den senaste veckan har rasslat iväg med turbofart och nu sitter jag här, det är torsdag och endast två arbetsdagar kvar. Njutning.

I tisdags var det inskrivning på skolan, sedan iväg för att inhandla den första litteraturen. Jag hoppade som ett litet skolbarn från bokhandeln och hem, lycklig och förväntansfull. Började genast läsa och mina lyckokänslor ökade, det kändes intressant från start och jag kan inte vänta tills på måndag.

Så, vad mer har hänt? Jo, mina käraste vänner sitter nu i Costa Rica och smakar på det ljuva livet de små bastarderna. Kommer bli en saknad utan dem, men jag väntar mig iallafall många presenter när de kommer tillbaka.
Min reseplanering gäller just nu en tripp till Ullared. Ja, ni läste rätt. Detta har varit en dröm för mig länge och nu verkar det som jag funnit en respartner, så nu är planeringen i full gång. Ska man ta någon slags shoppingbuss och uppleva hela känslan med en laddad pensionärsbuss full med handlingskraftiga tanter, eller ska man själv ta sig ner via tåg, för att sedan försöka insupa så mycket som möjligt av kultvaruhuset i Ullared. Mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: elsa

men henke adda mig då. på myspace. jag har ju hittat dig och begärt att få bli din vän.

Postat av: moni

vad har du börjat plugga?

2007-01-18 @ 14:45:40
URL: http://moni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback