Klart

Jahopp, då var det klart då. Ringde precis till Bossen och meddelade att jag kommer att försvinna. Detta gick, precis som förra gången på tok för lätt. Jag vill bli bemött med skrik, ilska, besvikelse, gråt och svordomar. Men icke, allt jag fick var " nej, men gud va tråkigt".

Så nu är det två veckors arbete till, sen slut! Känner att jag skrev precis så här i somras när jag sa upp mig från mitt dåvarande arbete, med samma anledning. Då ångrade jag mig några dagar innan skolan började, men nu blir det inget ånger. Nu jäklar. Nu jäklar ska det ses på film.

Kommentarer
Postat av: snellie

vad är det för utbildning, och vad är det för skola? undrar fröken...

2007-01-08 @ 14:44:14
Postat av: Hanky

Det är Filmvetenskap på universitetet här i sthlm. =)

Postat av: squiggle

kul att du kom in! grattis!

2007-01-08 @ 19:43:32
URL: http://squiggle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback